loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گهواره - دانلود مذهبی در تاریخ 1392/03/25 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

با تشکّر و سپاس فراوان . واقعا ممنونم اگه مشکلی داشتم حتما ازتون کمک می گیرم در ضمن شما را لینک کردم اگه خواستید لینک بفرمایید . یا علی (ع) مدد
پاسخ : خواهش میکنم بزرگوار.حتما شما را لینک می کنم

این نظر توسط گهواره - دانلود مذهبی در تاریخ 1392/03/25 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

بسم ربّ الحسین (ع)
با عرض سلام و آرزوی توفیق برای شما بابت خدمت در دستگاه قرآن و اهل بیت (ع) .
آقا من برای گذاشتن هدر در وبلاگم که قالبش مثل قالب شما هست ، از کد قالب وبلاگ شما کمک گرفتم . منظورم نحوه ی گذاشتن هدر وبلاگم ( که روش نوشته گهوار - دانلود مذهبی ) است . یعنی با استفاده از کد قالب وبلاگ شما یاد گرفتم چه جوری هدرم رو در این قالب قرار بدم.
می خواستم ببینم مورد رضایت شما هست یا نه ؟ خواهشا در همین جا یا در قسمت نظرات وبلاگم به هم خبر بدید . یاعلی (ع) مدد
پاسخ : خواهش میکنم بزرگوار.اشکالی نداره.اگر در زمینه کد نویسی یا اضافه کردن امکانات به سایت مشکل داشتید بیان بفرمایید کمکتون میکنم.موفق و سربلند باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 3,962
  • بازدید سال : 101,807
  • بازدید کلی : 5,535,403
  • آمار به روایت وبگذر