loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
امین جوانمرد بازدید : 3520 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

 بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، به منظور توسعه مفاهيم و معارف قرآن، در پانزدهمين آزمون سراسري قرآن و عترت رشته مستقلي ويژه كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي دولت پيش‌بيني شده است.

بر اين اساس رشته «تفسير آيات برگزيده قرآن» با محوريت مفاهيم و تدبر سوره مباركه صف به ساير رشته‌هاي آزمون اضافه شده است. 

«رشته مفاهيم و تدبر سوره مباركه صف»

گروه مخاطب

تاريخ آزمون

نحوه برگزاري

منبع آزمون

تاريخ ثبت‌نام

كاركنان دولت

چهارشنبه 19 آبان‌ماه

الكترونيكي

تفسير سوره صف تأليف حجه‌الاسلام و المسلمين قرائتي

۱ آبان ماه تا ۱۵ آبان ماه

 

       

 

 تبصره 1:کارکنان دولت که رشته ترجمه و مفاهیم سوره مبارکه صف ویژه مؤسسات قرآنی (کتاب مفاهیم سوره مبارکه صف نوشته استاد مسعود وکیل) را نیز انتخاب و شرکت نمایند مشمول استفاده از ۲۸ ساعت آموزش ضمن خدمت می شوند.

تبصره2: كاركنان دولت و دستگاه‌هاي اجرايي به غير از شركت در «رشته مفاهيم و تدبر سوره مباركه صف»، در صورت شركت در هر يك از رشته‌‌هاي «ترجمه و مفاهيم قرآن كريم» و كسب حدنصاب قبولي نيز مي‌توانند از مزاياي مترتب بر گواهينامه‌هاي آموزش عمومي، به مدت 28 ساعت در چارچوب نظام آموزش كارمندان دولت بهره‌مند شوند.

تبصره3: برای تهیه منبع آزمون ویژه کارکنان دولت، از دو روش زیر می‌توان استفاده کرد

الف) فایل کتاب از طریق همین پایگاه (ازتاریخ ۱۵ شهریورماه)

ب) نهیه کتاب از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی

http://www.quranedu.ir

 

امین جوانمرد بازدید : 1411 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

با سلام و عرض ادب و احترام؛

در صورت تمایل به نویسندگی در وب سایت پایگاه قرآنی دارالقرآن می توانید با مراجعه به لینک زیر، ثبت نام نموده و منتظر تماس ما باشید .

توجه داشته باشید که تنها راه ارتباطی با شما، ایمیل می باشد،از این رو در وارد کردن ایمیل دقت فرمایید.

جهت ثبت نام کلیک نمایید

امین جوانمرد بازدید : 1626 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (1)

با سلام و عرض ادب و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران؛

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن ، سری اول نرم افزارهای مذهبی اندروید را در صفحه ای جداگانه به منظور استفاده شما عزیزان فراهم کرده ایم.لازم به ذکر است این نرم افزارها سری اول بوده و به مرور به آرشیو آنها ، نرم افزارهای جدید اضافه خواهد شد .

منبع اصلی این نرم افزار ها سایت شهید آوینی می باشد .

جهت ورود کلیک نمایید.

امین جوانمرد بازدید : 1323 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

باید عظمت و هیبت ملت ایران محفوظ بماند/ موافق مذاکره زیر شبحِ تهدید نیستم/ دوران بزن و در رو تمام شده و ملت ایران متعرض را رها نخواهد کرد/ بی‌آبرویی امریکا با حمایت از جنایت عظیم سعودی در یمن/ مسئولان باید به مسائل معیشتی معلمان توجه ویژه کنند


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار وزیر و مسئولان آموزش و پرورش و جمع زیادی از معلمان سراسر کشور ضمن تبیین جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش و همچنین نقش بسیار مهم و تأثیرگذار معلم در تربیت نسلی با ایمان، دانا، روشن بین، دارای اعتماد به نفس، پرنشاط و امیدوار، تحقق چنین اهداف والایی را در گرو اجرای منسجم و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانستند و تأکید کردند: مسئولان دولت بویژه مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فراتر از دستگاههای دیگر داشته باشند و بدانند هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است.

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png

امین جوانمرد بازدید : 1247 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۴ را سال «دولت و ملّت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسماللهالرّحمنالرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل والنّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
السّلام علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها.
آغاز سال مصادف است با ایّام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)؛ ارادت مردم ما به خاندان پیغمبر و دخت گرامی پیامبر اعظم اقتضائاتی دارد که یقیناً همه باید این اقتضائات را رعایت کنند و یقیناً رعایت خواهند کرد. امید است که این ایّام و این سال از برکات فاطمی سرشار و برخوردار باشد؛ و نام مبارک این بزرگوار و یاد ایشان تأثیرات عمیق و ماندگار خود را در زندگی مردم ما در سال ۱۳۹۴ بگذارد. و امیدواریم که این آغاز بهار طبیعت که آغاز سال نوی هجری شمسی است، برای ملّت ایران و برای همهی ملّتهایی که نوروز را گرامی میدارند مبارک باشد. سلام خاکسارانه عرض میکنم به ساحت حضرت بقیّة الله الاعظم (ارواحنافداه) و یاد امام بزرگوارمان و شهیدان را در این فرصت، گرامی میداریم و امیدواریم که ما را از برکات انفاس طیّبه و دعاهای ارواح مطهّر آن عزیزان برخوردار فرماید. یک نگاه اجمالی به سال ۱۳۹۳ میکنیم و نگاهی اجمالی به سال جاریای که در این ساعت شروع میشود. سال ۹۳ هم در عرصه‌ی داخلی و هم در عرصهی خارجی و بینالمللی برای کشور ما سال پرماجرایی بود؛ چالشهایی داشتیم، پیشرفتهایی هم داشتیم؛ ما در اوّل سال ۹۳ با توجّه به همین چالشها بود که عنوان سال را گذاشتیم «عزم ملّی و مدیریّت جهادی». با نگاهی به آنچه در سال ۹۳ گذشت، مشاهده میکنیم که عزم ملّی بحمدالله بُروز و ظهور داشت. ملّت ما عزم راسخ خود را هم در تحمّل برخی مشکلاتی که برای او وجود داشت نشان داد، هم در روز بیستودوّم بهمن، در روز قدس و در راهپیمایی عظیم اربعین این عزم را، این همّت را از خود بُروز داد و نشان داد. مدیریّت جهادی هم در برخی از بخشها بحمدالله بارز و آشکار بود. در آن بخشهایی که مدیریّت جهادی را انسان مشاهده کرد، پیشرفتها را هم در آنجا مشاهده کردیم. این البتّه توصیهی مخصوص سال ۹۳ نیست، هم عزم ملّی و هم مدیریّت جهادی برای امسال و برای همهی سالهای پیشرو برای ملّت ما مورد نیاز است.

 و امّا در سال ۹۴ آرزوهای بزرگی برای ملّت عزیزمان داریم که همهی این آرزوها هم دستیافتنی است. آرزوهای بزرگ ما برای ملّت در این سال، پیشرفت اقتصادی است؛ اقتدار و عزّت منطقهای و بینالمللی است؛ جهشهای علمی به معنای واقعی است؛ عدالت قضائی و اقتصادی است؛ و ایمان و معنویّت است که از همه مهمتر و پشتوانهی همهی آن سرفصلهای دیگر است. به نظر ما همهی این خواستهها و آرزوها دستیافتنی است؛ هیچکدام از اینها چیزهایی نیست که از ظرفیّت ملّت ایران و ظرفیّت سیاستهای نظام بیرون باشد. ظرفیّتهای ما بسیار زیاد است؛ در این زمینه حرفهای گفتنیای وجود دارد که انشاءالله به مهمترین آنها در سخنرانی عصر [شنبه] اشاره خواهد شد.

آنچه در این ساعت مایلم به ملّت عزیزمان عرض کنم این است که این ظرفیّت عظیم و مهم دستیافتنی است ولی شروطی دارد؛ یکی از مهمترین شروط عبارت است از همکاریهای صمیمانه میان ملّت و دولت؛ اگر این همکاری صمیمانه از دو سو شکل بگیرد، یقیناً همهی آنچه را که جزو آرزوهای ما است دستیافتنی است و آثار آن را مردم عزیزمان به چشم خواهند دید. دولت، کارگزار ملّت است؛ و ملّت، کارفرمای دولت است. هرچه بین ملّت و دولت صمیمیّت بیشتر و همکاری بیشتر و همدلی بیشتری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت. باید به یکدیگر اعتماد کنند؛ هم دولت، ملّت را به معنای واقعی کلمه قبول داشته باشد و ارزش و اهمّیّت و تواناییهای ملّت را بدرستی بپذیرد، هم ملّت به دولت که کارگزار کارهای او است به معنای حقیقی کلمه اعتماد کند. من در این زمینه هم حرفهایی دارم و توصیههایی دارم که انشاءالله در سخنرانی به آنها اشاره خواهم کرد. لذا به نظر من امسال را باید سال همکاریهای گستردهی دولت و ملّت دانست؛ من این شعار را برای امسال انتخاب کردم: «دولت و ملّت، همدلی و همزبانی». امیدواریم این شعار در عمل تحقّق پیدا کند و هر دو کفّهی این شعار، یعنی ملّت عزیزمان، ملّت بزرگمان، ملّت با همّت و با شجاعتمان، ملّت بصیر و دانایمان، و همچنین دولت خدمتگزار بتوانند به این شعار به معنای حقیقی کلمه عمل بکنند و آثار و نتایج آن را ببینند.

از خداوند متعال پیشرفت همهی کارهای بزرگ کشور را درخواست میکنیم و توفیق خودمان را در خدمتگزاری از خدای متعال مسئلت میکنیم.
والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

امین جوانمرد بازدید : 1120 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» ضمن اینکه یکی از وظایف علمای جهان اسلام را  اهتمام به قضیّه‌ى فلسطین خواندند، دولت و ملت ایران را در مسئله دفاع از فلسطین هم‌زبان دانستند و گفتند: «گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمی‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. «ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است.»

 

 

 

مهمترین جمله ی رهبر در سال 93 از نگاه مردم:


«ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است.»

 

سید علی لب تر کند،

ذره ای از امنیت سایبری اسرائیل در فضای وب باقی نخواهد ماند.

لبیک یا خامنه ای(دامت برکاته)

 


امین جوانمرد بازدید : 1219 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

برخیز که فجر انقلاب است امروز / بیگانه صفت خانه خراب است امروز

هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد / از لطف خدا نقش بر آب است امروز

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلام مبارک باد . . .

 

با نام و یاد خداوند متعال و عرض سلام و ادب خدمت کاربران محترم پایگاه قرآنی دارالقرآن ؛

مدیریت سایت، پیشاپیش روز 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را بر همه ی کاربران عزیز و گرامی تبریک و تهنیت عرض می کند.

با تشکر

امین جوانمرد بازدید : 1216 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (1)

با سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران عزیز و گرامی پایگاه قرآنی دارالقرآن ؛

امروز از طرف یکی از بازدیدکنندگان محترم سایت، نظری مبنی بر داشتن مشکلات ارسال شده است که از همه کاربران عزیز و گرامی خواستارم برای این خواهر گرامی دعا فرمایید.

متن این نظر بدین شکل است:

 

مدیریت پایگاه قرآنی دارالقرآن

امین جوانمرد بازدید : 1210 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، پس از نزدیک به ۵ ماه حالت کما، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری بعد از تحمل نزدیک به 5 ماه کما، دار فانی را وداع گفت.

ابراهیم انصاریان رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرگزاری فارس این خبر را تایید کرد.

یار دیرین حضرت امام و رهبر انقلاب، عصر روز چهار‌شنبه 14 خرداد پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، در منزل خود دچار حمله قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان به کُما رفت.

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی سال 1310 در روستای کن از توابع تهران به دنیا آمد.

وی ریاست مجلس خبرگان رهبری و دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز را بر عهده داشت و رئیس دانشگاه امام صادق(ع) و استاد درس اخلاق اسلامی این دانشگاه بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی پس از انقلاب یکی از 5 روحانی‌ای بود که هسته اصلی شورای انقلاب را تشکیل دادند و پس از انقلاب نیز وزیر کشور دولت‌های شورای انقلاب، شهید رجایی و شهید باهنر بود. ایشان در پی فاجعه 8 شهریور 60 و ترور شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان نخست‌وزیر موقت منصوب شد.

کتاب‌های «نقطه‌های آغاز در اخلاق عملی»، «اصول و مبانی اقتصاد اسلامی در قرآن»، «بیست گفتار» و «شرح دعای افتتاح» از جمله آثار مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی(ره) است. همچنین خاطرات وی نیز توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده‌ است.

آیت‌الله مهدوی کنی پس از پیروزی انقلاب سمت‌های مختلفی از جمله:

ـ عضویت در حلقه اولیه شورای انقلاب از طرف حضرت امام خمینی

ـ عضویت در کمیته استقبال از حضرت امام

ـ سرپرستی کمیته انقلاب اسلامی(به عنوان اولین نهاد انقلابی مسلح برای حفظ انقلاب به پیشنهاد شهید مطهری و دستور امام خمینی)

ـ عضویت به عنوان فقیه در شورای نگهبان قانون اساسی(دو مرتبه)

ـ نمایندگی امام خمینی در هیات حل اختلاف مسؤولان نظام و چندین ماموریت مشابه در حوادث مهم دوران انقلاب

ـ وزارت کشور در کابینه‌های رجایی و باهنر

ـ نخست‌وزیر موقت پس از ترور محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر

ـ عضویت در ستاد انقلاب فرهنگی به حکم امام خمینی

ـ عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی به حکم حضرت امام خمینی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

ـ مسؤولیت ستاد کمک‌رسانی به مردم مناطق بمباران‌شده

ـ عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی

ـ ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد

ـ عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام

ـ و عضویت مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم تهران و ریاست مجلس خبرگان را بر عهده داشته است.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

امین جوانمرد بازدید : 1231 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

با نام و یاد خدا و عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دوستان همیشگی و عزیز پایگاه قرآنی دارالقرآن

سامانه خرید کارت شارژ همراه اول،رایتل،تالیا، ایرانسل برای کاربران عزیز مهیا شده است که می توانید به طور امن و با چند کلیک شارژ تلفن همراه خود را خریداری نمایید. همچنین امکان خرید شارژ به طور مستقیم(بدون وارد کردن شماره سریال) وجود دارد.

همچنین می توانید:

1)کارت تلفن بین الملل خریداری نمایید!

2)آنتی ویروس قانونی خریداری نمایید!

3)کلیه ی قبوض خود را پرداخت نمایید!

لینک سامانه: http://darolquran.ir/charge

امین جوانمرد بازدید : 1131 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

به مناسـبت میلاد فرخنده حضـرت امیـرالمؤمنین عـلی (ع)، پایگاه اطلاع رسانی دارالقرآن الکریم حوزه بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پورتال سازمانی این شرکت به آدرس quran.nipc.ir راه اندازی گردید...

لینک ادامه خبر: http://quran.nipc.ir/index.aspx?siteid=89&pageid=2325&newsview=5554

با تشکر-اکبر کوشا
مسئول دارالقرآن بسیج پتروشیمی

امین جوانمرد بازدید : 1443 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

روز گذشته هم زمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) یادوراه شهدای روستای شیرآباد با حضور خانواده های شهدا و امام جمعه محترم ، نماینده محترم شهرستان تالش ، فرماندهی  و جانشین سپاه ناحیه تالش ، رئیس بنیاد شهید شهرستان ، رئیس اداره آموزش و پروش همراه با معاونین و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم بنای یادبود شهدای روستای شیراباد افتتاح گردید.بعداً امام جمعه شهرستان حاج آقا انصاری به ایراد سخنرانی پرداختند بعدا  مداح اهل بیت حاج سلیم افتخاری مداحی کردند در پایان مراسم هم جناب شکری نماینده مردم تالش در مجلس گزارش مختصری از دیدار خود با ریاست محترم جمهوری را ارائه کردند.

 

   http://www.uploadax.com/images/99231540255465597128.jpg

 

   http://www.uploadax.com/images/72696240823653230320.jpg

متن کامل در ادامه مطلب

امین جوانمرد بازدید : 1056 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

عزیزانی که مایل هستند جلسات و مراسمات هیئت خود را در  پایگاه قرآنی دارالقرآن دانلود انتشار دهند ،مشخصات و مواردی که در انتهای متن ذکر شده از طریق ابزار تماس با ما برای ما ارسال بفرمایند ،پس از بررسی و تایید ،پاسخ  مربوط به انتشار جلسه شما را در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال خواهد شد و در مرحله نهایی  جلسه شما در  پایگاه قرآنی دارالقرآن انتشار می یابد.

مشخصات لازم:

نام و نام خانوادگی مداح محترم

نام و نشانی هیئت مربوطه

تصویر از مداح محترم

کیفیت و حجم کلیه  فایل های جلسه مربوطه

لینک مستقیم یا غیر مستقیم فایل های جلسه مربوطه

لینک تماس با ما

امین جوانمرد بازدید : 1665 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (2)

آموزش ساخت ایدی یاهو با یک ترفند ساده|تحریم جدید یاهو

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شما کاربران گرامی و همراهان سایت دارالقرآن

بنا به تحریم جدید سایت یاهو نسبت به ساخت شناسه کاربری یا به عبارتی ایدی برای کاربران ایرانی،بر آن شدیم تا ویدئویی برای شما آماده سازیم که با توجه و دقت نظر بیشتر در این فیلم قادر خواهید بود به راحتی آیدی یاهو برای خود بسازید.

همانطور که مطلع هستید در فرم ثبت نام سایت یاهو،کشور ایران در لیست کشور ها وجود ندارد از این رو نمی توان شماره مویابلی وارد کرد تا کد فعال سازی ایدی به آن پیامک شود. در برخی موارد به کد فعال سازی نیازی نیست و آیدی به طور خودکار فعال می شود.طبق این آموزش فرا خواهید گرفت که کاری را انجام دهید که کد فعال سازی به شماره همراه شما ارسال شود با آنکه کشور ایران در لیست کشور ها وجود ندارد!!!

این فیلم آموزشی توسط امین جوانمرد-مدیریت سایت دارالقرآن تدوین گردیده، که امید است به یاری خداوند منان حداقل بتوانیم قدمی کوچک در مقابل تحریم برداریم.ان شاءالله

جهت دانلود این فیلم به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

امین جوانمرد بازدید : 1354 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروئید پایگاه قرآنی دارالقرآن تولید شد

نرم افزار اندروئید پایگاه قرآنی دارالقرآن تولید شده است که توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود به محض بروز رسانی سایت،از جدید ترین مطالب آن برخوردار شده و به راحتی به همه ی مطالب سایت دسترسی پیدا کنید.

طراحی و تولید: امین جوانمرد

جهت دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید


امین جوانمرد بازدید : 1486 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (1)


عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه دوستان و کاربران گرامی پایگاه قرآنی دارالقرآن

به دلیل نداشتن وقت کافی جهت مدیریت و ارسال مطالب در زمینه ی مذهبی به چند نفر نویسنده جهت ارسال مطلب نیاز مندیم.

اطلاعاتی در مورد پایگاه قرآنی دارالقرآن

پشتیبان: سیستم سایت ساز رزبلاگ

میزان هاست و فضا: نا محدود

امکان عضو گیری: بله

امکان راه اندازی انجمن گفتمان: بله

سیستم آمارگیر:پرشین استت

به فردی نیاز داریم که:

1-سابقه ی مدیریت وبلاگ یا سایت را داشته باشد.

2-روش صحیح ارسال مطلب متناسب با SEO گوگل را به یاد داشته باشد.

3-پیش زمینه ی کافی در مورد مسائل مذهبی،مهدوی،فرهنگی و...داشته باشد.

4-حداقل هر 2 روز یک بار به صفحه مدیریت سایت وارد شود.

اگر مایل به مدیریت پایگاه قرآنی دارالقرآن هستید از روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

*ارتباط از طریق ایمیل: aminj313@yahoo.com

*شماره تماس: 09119858829 ( در صورت امکان پیامک-sms ارسال فرمایید.)

*یا می توانید از طریق نظرات همین مطلب شماره تماس یا ایمیل خود را اعلام فرمایید تا با شما تماس گرفته و شناسه کاربری مخصوص نویسندگی را به شما اعطا فرماییم.

نکته: افرادی که از این طریق انتخاب می شوند به عنوان نویسنده پذیرفته شده که بعد از یک مدت نویسنده ای که بیشترین فعالیت را داشته باشد بعنوان مدیر کل سایت اعلام خواهد شد.

با تشکر-امین جوانمرد

مدیریت پایگاه قرآنی دارالقرآن

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 512
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,879
  • بازدید ماه : 2,879
  • بازدید سال : 100,724
  • بازدید کلی : 5,534,320
  • آمار به روایت وبگذر