loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
امین جوانمرد بازدید : 1440 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

عصر حاضر، عصر رویایی نظام لیبرال دموکراسی و نظام مقدس اسلامی است که یکی در فکر تصاحب همه جانبه جهان و تسلط بر آن و دیگری در اندیشه نجات جامعه بشری از چنگال ظلم ظالمان و استقرار حکومت عدل محور مهدوی است. مهم ترین بُعد این رویایی، بُعد فرهنگی آن است که «سبک زندگی» با دامنه وسیع آن تاثیرگذارترین مولفه در این زمینه است.


رویه ای که هر دو نظام در پیش گرفته اند، تاثیرگذاری بر سبک زندگی انسان ها است. یکی در جهت گسترش فساد و فحشا، و دیگری در جهت تعالی انسان ها و حفظ کرامت آنها. جامعه مهدوی با ویژگی های متعالی آن، الگوی عملی بی نظیری برای جامعه اسلامی است که در نوشتار حاضر به یکی از مولفه های سبک زندگی در آن جامعه می پردازیم.

 

جایگاه قناعت در فرهنگ مهدوی

آرمان شهر مهدوی در لسان روایات دنیایی پر از نعمت و زیبایی و عدالت و آرامش معرفی شده که زیستن در چنان دنیایی را تبدیل به آرزوی هر انسان آزادی خواهی کرده است. سخن از فراوانی نعمت در عصر ظهور بسیار رفته است که مبنی بر خروج تمامی برکات آسمان ها و زمین است.

امام صادق علیه السلام می فرماید: مهدی به کوفه باز خواهد گشت. آسمان در آن جا ملخ های زرین خواهد بارید و بر اصحابش گنجینه های زمین را از طلا و جواهرات و... تقسیم خواهد کرد.[1]

متن کامل در ادامه مطلب

امین جوانمرد بازدید : 1850 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (1)

علی‌ابن مهزیار اهوازی، که در سده سوم هـ. ق می‌زیسته‌است، از فقها، محدثان و دانشمندان معروف شیعه و از نزدیکان امام علی بن موسی الرضا، امام محمد بن علی تقی جواد، امام علی نقی هادی، و امام حسن عسکری بوده و احکام دینی را نزد آنها فراگرفته و در برخی از مناطق، به‌ویژه در اهواز به عنوان نماینده او بوده‌است.

زادگاه علی‌ابن مهزیار هندیجان است ولی با توجه به اینکه در قرن سوم هـ. ق هندیجان از توابع شهر دورق بود او را اهل دورق معرفی کرده‌اند. پدر وی مذهب نصرانی داشت و سپس مسلمان شد و علی نیز به تبعیت از پدر در نوجوانی مسلمان گردید.

 

براساس برخی روایات وی در زمان امام حسن عسکری درگذشته‌است. بنابر روایات تاریخی هنگامی که مأمون خلیفه عباسی دستور داد تا امام رضا به عنوان ولیعهد او از مدینه عازم خراسان شود امام رضا در مسیر حرکت خود در روز شانزدهم صفر سال ۲۰۱ هـ. ق وارد اهواز شد و چند روزی در این شهر توقف نمود. بعداً در محل اقامت امام مسجدی به نام مسجدالرضا بنا گردید که علی‌ابن مهزیار وصیت کرد پس از مرگ او را در مسجد مذکور دفن کنند. در قسمت غربی بقعه وی و پیوسته به مقبره سالنی وجود دارد که احتمالاً همان مسجدی است که به آن اشاره شد.

او از سوی امام علی بن موسی الرضا جانشین «عبدالله بن جندب»، وکیل امام جعفر صادق و امام موسی کاظم شد و توقیعاتی از جانب امام [محمد بن علی تقی جواد] و امام هادی به او رسید.

در شمال شهر اهواز نزدیک رودخانه کارون، بقعه‌ای به چشم می‌خورد که صاحب این بقعه را علی فرزند مهزیار معروف به اهوازی، می‌دانند که در سال ۲۰۰هجری قمری می‌زیسته‌است.

اگر چشمتان خیس شد،یادی هم از ما بکنید..التماس دعا

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

امین جوانمرد بازدید : 1685 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (1)

دیدار آن حقیقت بی نظیر را دوچندان می‌کند... به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در قرآن کریم، درباره مسایل آینده و حوادث آخرالزّمان و استیلای خوبی و خوبان بر جهان و حکومت یافتن صالحان ـ گاه به اشاره و گاه به تصریح ـ سخن گفته شده است. این گونه آیات را مفسران اسلامی با مستندات و مدارک درباره حضرت مهدی(عج) و ظهور آخرالزّمان دانسته اند. از جمله آیات مربوط به حضرت مهدی(عج) است:

1. وارثان خدا بر روی زمین

قال موسَی لِقومِهِ استَعینُوا با... و اصبِروا إنّ الأرض لِلّه یُورِثُهَا مَن یَشَآءُ مِنْ عِبادِهِ والعَاقبه لِلمُتّقین؛ موسی به قوم خود گفت: «از خدا یاری جویید و پایداری ورزید، که زمین از آنِ خداست؛ آن را به هر کس از بندگانش که بخواهد می‌دهد؛ و فرجام [نیک] برای پرهیزکاران است».

امام باقر فرمود: ما در کتاب [حضرت] علی یافتیم که: زمین متعلق به خداست و به هر کس از بندگان خویش بخواهد وا می‌گذارد و سرانجام نیک از آنِ پرهیزکاران است. من و خاندانم کسانی هستیم که خدا زمین را به ما واگذار کرده و ما هستیم پرهیزکاران و همه زمین از آنِ ماست...

2- حکومت صالحان در زمین

ولَقَد کَتَبنَا فِی الزّبُورِ مِن بَعدِ الذّکرِ أنّ الأرضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصّالحُون؛ و در حقیقت، در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد.

علی بن ابراهیم در تفسیرش از قول امام صادق(ع) در تفسیر این آیه «بندگان شایسته ام وارث زمین خواهند شد» آورده است که امام فرمود: مراد از بندگان شایسته حضرت قائم و یاران او هستند. و در روایت دیگری از قول امام باقر(ع) آمده است: مراد از بندگان صالح اصحاب حضرت مهدی(عج) هستند که در آخر الزمان می‌آیند.

متن کامل در ادامه مطلب

امین جوانمرد بازدید : 2508 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

سرود کودکانه «امام زمان (عج) انتظار» تهیه شده از شبکه ماهواره ای هدهد تیوی

«اگر به یادش آقا بهار میشه همه دنیا / پر از گلهای زیبا میشه همه صحرا»

دانلود فایل با لینک مستقیم

منبع اصلی فایل سایت تبیان می باشد.

امین جوانمرد بازدید : 1140 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
دانلود جزوه آموزشی - تبلیغی
شناخت امام زمان (عج)، وظایف منتظران،
نشانه های آخرالزمان

 

 

 

سخن گردآورنده :

پژوهش حاضر با هدف بالابردن اطلاعات و آشنایی بیشتر مردم عزیز و دل پاک این جامعه شیعی و برادران اهل سنت ما با امام زمان (عج) و فتنه های آخرالزمان صورت گرفته است.

تنها راه رهایی از فتنه ها و گرداب های آخرالزمان یاری جستن از اهل بیت (ع) و توسل به آقا امام زمان ارواحنا فداه است. از مواردی که معصومین (ع) در زمان غیبت، به ما مردم منتظر، امر فرموده اند : پایداری بر دین، وفای به ولی فقیه و علمای دین، تقوا و ترک گناه، توبه، احیای امر به معروف و نهی از منکر و دعای بسیار برای فرج آخرین ذخیره الهی آقا صاحب الزمان (عج) می باشد.

همراه این مطالب دو فایل تصویری  ضمیمه می باشد :

1. سریال مستند ظهور (The Arrivals) : ساخته 2008 ، دارای 52 قسمت حدوداً 10 دقیقه ای با زیرنویس فارسی می باشد. این سریال به بررسی وضع کنونی سکولار (غیرمذهبی) جهان پرداخته و رازها و وقایع باورنکردنی را مبنی بر مدارک و شواهد فاش می سازد.

2. سخنرانی استاد رائفی پور با موضوع شیطان پرستی (Satanism)  : این سخنرانی در آبانماه سال 89 در شهر نیشابور ارائه شده است. استاد رائفی پور در این سخنرانی 4 جلسه ای به بررسی کامل شیطان پرستی از آغاز تا کنون و ارتباط آن با ابرقدرت های کنونی جهان پرداخته و  مباحث جذاب و ادله تئوری و تصویری دقیقی را در این رابطه بیان می کند.

فایل ها را  از لینک های زیر دانلود فرمائید :

لینک سریال ظهور :   http://forum.bidari-andishe.ir/thread-11.html

 

لینک سخنرانی :      http://www.zahra-media.ir/raefipour/?p=192

 

لینک دانلود جزوه :

 

http://freeupload.ir/wr4wsxi6ei0j/____________________________.rar.html

یا

 

 

http://www.axopic.com/do.php?filename=1398581566641.rar

یا

http://uupp.tk/do.php?id=315

فرمت : PDF

تعداد صفحات : 22

 حجم فایل فشرده : 951.343 کیلوبایت

بسیار پسندیده است که این جزوه آموزشی- تبلیغی را به اقوام، دوستان و همکاران خود هدیه دهید.

"تقدیم به وجود مطهر آقا صاحب الزمان روحی فداه "

 

گرد آورنده : مدیر وبلاگ

taavus.blogfa.com

امین جوانمرد بازدید : 1519 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (2)

 

 

پاسخ آیت الله بهجت به یک پرسش مهدوی؛

 

نامه اعمال ما به امام زمان(عج) عرضه می شود؟

 

از آیــــــت الله محمدتقی بهجت(ره) پرسیده شد: آیا نامه اعمال ما به امام

 

 زمان(عج) عرضه مـــــــــــــی شود؟ و آن حضرت اعمال ما را می بینند؟

 

یکی از آسیب های مفهوم مهدویت فعالیت مستمر فرقه های دست ساز نوظهور است که با شبهه پراکنی درخصوص معارف مهدویت سعی در ورود معانی دروغ به این فرهنگ دارند. از این رو لازم است درراستای مقابله با این فعالیت های ویرانگر آموزش ها، انتقال و ترویج مفاهیم مهدوی در فضای مجازی به صورت گسترده بیان شود.

 

از این رو پاسخ به برخی پرسش های مهدوی در این فضا امری لازم و ضروری به نظر می رسد، خبرگزاری شبستان در این راستا با ارائه پرسش های مهدوی و پاسخ به آنها از طریق عالمان و عارفان به این حوزه سعی دارد، منطق مقابله با این شبهات را به علاقه مندان به این حوزه ارائه دهد.

 

از آیت الله محمدتقی بهجت(ره) پرسیده شد:

 

آیا نامه اعمال ما به امام زمان(عج) عرضه می شود؟ و آن حضرت اعمال ما را می بینند؟

 

آیت الله بهجت پاسخ دادند:

 

اعمال بندگان در هر هفته دو روز (دوشنبه و پنجشنبه) به ایشان عرضه می شود. همان قدر می دانیم که آن طوری که باید باشیم، نیستیم. چیزی که باعث شرمندگی و خجالت زدگی ما می شود این است که حضرت همه چیز را می دانند و همه چیز را می شنود، آن ها "عین الله الناظره اذن الله السامعه الواعیه" می باشند.

 

ما چه کار کردیم برای قرب و نزدیک شدن به آن ها؟ شما که طالب حضور و ظهورید، چرا کاری نمی کنید که همیشه خودتان را پیش آن حضرت ببینید؟! او ما را می بیند و ما او را نمی بینیم! پس چرا اینقدر دوریم؟ بعضی ها خیال می کنند ائمه نمی شنوند و یا مثل مرده های ما هستند.

 

یکی از سنی مذهب ها از جلوی سرداب مقدس سامراء رد می شد، شنید صدای یک نفر را که داخل سرداب بود مرتب می گفت: یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان! آن عابر با لحن مسخره ای گفت: یا صاحب الزمان! یا صاحب الزمان! آنقدر بگو تا جوابت را بدهد!! این ها نمی فهمند، حماقت محض دارند! ائمه(ع) عین الله الناظره و اذنه الواعیه هستند. اگر حرفی زده شود حتی قبل از آن که دیگران که در مجلس هستند، بشنوند آن ها می شنوند.

 

امین جوانمرد بازدید : 1559 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

پاسخ آیت الله بهجت درباره دیدار امام زمان(عج)

راه های تشخیص صدق و کذب دیدار افراد با امام زمان(عج) چیست؟
رۆیت حضرت به چند طریق امکان دارد و تشخیص صدق و کذب آن چگونه است؟
رۆیت حضرت در عصر غیبت کبرا به سه صورت ممکن است:
الف) در عالم خواب؛
ب) در حال مکاشفه؛
ج) در حال بیداری.
که در حال بیداری از نظر کیفیت و نحوه دیدار سه گونه دارد:
1 ـ دیدار با حضرت با عنوان غیرحقیقی؛ به گونه ای که دیدار کننده هنگام ملاقات و بعد از آن، هیچ گونه توجهی به شخص حضرت ندارد و ایشان در این دیدار، فردی عادی و ناشناس تلقی می شود، این رۆیت ممکن است برای بسیاری از افراد به طور تصادفی و ناشناس رخ دهد و حضرت با افراد برخورد داشته باشد، ولی هرگز او را نمی شناسند.
2ـ دیدار حضرت همراه با شناخت؛ یعنی شخص دیدار کننده حضرت را به هنگام دیدار بشناسد، این نوع رۆیت، بسیار اندک و انگشت شمار است؛ زیرا چنین رۆیتی با فلسفه غیبت منافات دارد و در عصر غیبت، اصل بر این است که حضرت از چشمان مردم پنهان باشد، مگر در مواردی که مصلحت مهم تری اقتضا کند و حضرت بنا به مصالحی خود را بشناساند که این نوع دیدار فو ق العاده اندک است؛
3ـ رۆیت حضرت در حال غفلت از حضور امام، یعنی شخص حضرت مهدی(عج) را ملاقات می کند، ولی در آن حال به حضور حضرت توجهی ندارد و وی را فردی عادی می پندارد، اما پس از ملاقات با توجه به دلایل و شواهد موجود، یقین پیدا می کند که وی امام عصر(عج) بوده است.
بیشتر تشرفاتی که در کتاب ها نقل شده است، از این نوع است و نشناختن نیز یا به دلیل غفلت شخص دیدار کننده در آن حال است و یا به دلیل اینکه حضرت در او تصرفات تکوینی و ولایی کرده و اجازه شناخت را به وی نمی دهد؛ ولی بعد از جدایی، از قراین دیگر قطع پیدا می کند که وی امام بوده است.

متن کامل در ادامه مطلب

امین جوانمرد بازدید : 1959 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (2)

صوت میکس شده با صدای محمود کریمی (ببار بارون)+پخش آنلاین

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

امین جوانمرد بازدید : 1247 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

استاد پناهیان | عمل کردن بر اساس جامعه مهدوی جرات میخواد ..!

 

کلیپ صوتی فوق العاده زیبا با عنوان (عمل کردن بر اساس جامعه مهدوی)

+

همراه با توصیه به جوانان در مورد مراسم ازدواج

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

امین جوانمرد بازدید : 1426 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (2)

http://upaj.tk/images/u4ccx11qtg3w3oy74q1j.jpg

مسأله مهمّی که همیشه در طول تاریخ پر افتخار اسلام مایه امید مسلمانان و به ویژه «شیعیان» منتظر بوده است، وعده های تخلّف ناپذیر الهی در مورد آینده اسلام و پیروزی نهایی مؤمنان و مستضعفان و محرومان می باشد.

آیین مبین اسلام از همان آغاز پیدایش خود و حتّی از همان نخستین سال های ظهور پیامبر گرامی (صلی الله علیه وآله وسلم) پیوسته مسلمانان را به آینده ای درخشان امیدوار ساخته است.

 

مسلمانان و به خصوص شیعیان نیز از همان روزگار بعثت رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) تا به امروز بر اثر همان وعده هایی که پیامبر بزرگوار اسلام به وسیله آیات روحبخش و دلنواز قرآن کریم بدانها داده است، با اعتقادی عمیق و راسخ تمامی آن وعده ها را جدّی گرفته، و علی رغم همه مشکلات و مصایبی که در دوران های مختلف تاریخ اسلام دیده اند، هرگز امید خویش را از دست نداده و همواره این اعتقاد اصیل اسلامی را نصب العین خود قرار داده اند.

***متن کامل در ادامه مطلب***

امین جوانمرد بازدید : 1293 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

http://www.khabaronline.ir/Images/News/Smal_Pic/images/position1/2011/7/11-7-17-4375811-7-16-15441010.jpg

۱ . از خداوند ـ جل جلاله ـ بترسید و تقوا پیشه کنید.

 

2. به ما در بیرون آوردن شما از فتنه و امتحانی که بر شما روی آورده است کمک کنید.

3. عهد می‌کنم که هر کدام از شیعیان که راه تقوا را در پیش گیرد و هر آنچه که لازم است [و حق خداست] از مال خود خارج کند، از فتنه‌ی گمراه‌کننده و رنج‌های ظلمانی در امان باشد.

4. هر کدام از شیعیان، در بخشش اموالی که خداوند به او داده به کسانی که خداوند فرمان داده است بخل ورزد، در دنیا و آخرت زیانکار خواهد بود.

5. اگر شیعیان ما در وفا نمودن به عهد و پیمانی که از ایشان گرفته شد، همسو و یک‌دل شوند، دیدار ما از ایشان به تأخیر نخواهد افتاد.

6. ظهور ما به تأخیر نیفتاده مگر به سبب اعمال ناپسندی که از ایشان سر می‌زند و خبر آنها به ما می‌رسد. (توقیع به شیخ مفید)

7. از خدا بترسید ؛ و از ما اطاعت کنید ؛ و از راه راست منحرف نگردید.

8. نیت خود را ـ مطابق سنت آشکاری که به شما گفتم ـ با دوستی، به سوی ما برگردانید.

(توقیع به ابن ابی‌غانم قزوینی و جماعتی از شیعیان)

۹. اموال شما (خمس و زکات) را قبول نمی‌کنیم مگر اینکه پاک و طاهر باشد... هر کس می‌خواهد عمل کند و هر که نخواهد نکند؛ چرا که ما به آنچه شما دارید نیازی نداریم.

10. ظهور و فرج در دست خداست و کسانی که وقت رای آن تعیین می‌کنند "دروغگو " هستند.

11. در مسایلی که روی می‌دهد به فقهاء مراجعه کنید؛ زیرا که ایشان حجت من بر شمایند و من حجت خدایم بر ایشان...

12. منتفع شدن از من در ایام غیبتم، مانند استفاده از خورشید است زمانی که ابر روی آن را پوشانده باشد.

13. درباره چیزهایی که به درد شما نمی‌خورد سؤال نکنید، و در دانستن چیزهایی که از دانستن آنها معاف شده‌اید خود را به سختی نیاندازید.

14. برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید ؛ چرا که همین فرج شماست. (توقیع به اسحاق بن یعقوب)

15. هر کس بدون اجازه ما در اموال مربوط به ما (خمس، زکات و وقف) تصرف کند، از جمله ظالمین است و ما در روز قیامت شاکی او خواهیم بود. (توقیع به محمد بن جعفر اسدی)

16. آیا نمی‌دانید که خداوند از زمان حضرت آدم تا حال، برای مردم ملجأ و پناهی قرار داده که به ایشان پناه برند و راهنمایانی تعیین کرده که به سبب آنها هدایت یابند. هر زمان که نشانه‌ای از آنان پنهان شد نشانه‌ی دیگر آشکار گردید و هر وقت که ستاره‌ای از ایشان غروب کرد ستاره‌ی دیگر طلوع نمود ؛ و وقتی که خدای عزوجل امام حسن عسکری (ع) را به سوی خود برد گمان ننمایید که واسطه میان خود و مخلوقاتش را قطع نموده است. هرگز چنین چیزی نشده و نخواهد شد تا وقتی که قیامت برپا شود. (توقیع به محمد بن ابراهیم بن مهزیار)

17. آیا نمی‌دانید که روی زمین از حجت خدا خالی نمی‌گردد ؛ خواه آن حجت، ظاهر باشد و خواه پنهان.

18. مردم پیروی از خواهش‌های نفسانی را از خود دور کنند ؛ و همانگونه که ]پیش از غیبت[ رفتار می‌نمودند رفتار کنند ؛ و امری که از آنان پوشیده و پنهان شده است را جستجو ننمایند... و بدانند که حق با ما و در نزد ماست.

منبع:http://rostammamizadeh.blogfa.com

امین جوانمرد بازدید : 1311 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

عالم فاضل و پرهيزگار مير علام - كه از شاگردان مقدس اردبيلى بوده است مى گويد:
در يكى از شبها در صحن مقدس اميرالمؤ منين عليه السلام بودم مقدار زيادى از شب گذاشته بود كه ناگاه ديدم شخصى به طرف حرم اميرالمؤ منين مى رود. وقتى نزديك او رفتم ، ديدم استاد بزرگ و پرهيزگارم مولانا مقدس اردبيلى (قدس سره ) است . من خود را از او پنهان كردم ، مقدس به درب حرم رسيد. در بسته بود، ولى به محض رسيدن او، در باز شد و وارد حرم گرديد. در كنار قبر مطهر امام قرار گرفت . صداى مقدس را شنيدم مثل اين كه آهسته با كسى حرف مى زند.
سپس از حرم بيرون آمد در بسته شد. من به دنبال او رفتم ، از شهر نجف خارج شد و به جناب كوفه رهسپار گشت . من هم پشت سر او بودم به طورى كه او مرا نمى ديد. تا اين كه داخل مسجد كوفه شد و به سمت محرابى كه اميرالمؤ منين عليه السلام آنجا شهيد شد، رفت و مدتى آنجا توقف كرد، آنگاه برگشت از مسجد بيرون آمد و به سوى نجف حركت كرد. من همچنان دنبال او بودم تا به دروازه نجف رسيديم ، در آنجا سرفه ام گرفت ، نتوانستم خوددارى كنم ، چون صداى سرفه مرا شنيد برگشت و نگاهى به من كرد و مرا شناخت ، گفت : تو مير علام هستى ؟
گفتم : آرى !
گفت :
اينجا چه مى كنى ؟
گفتم :
از لحظه اى كه شما وارد صحن مطهر شديد تاكنون همه جا با شما بوده ام . شما را به صاحب اين قبر سوگند مى دهم ! آنچه در اين شب بر تو گذشت از اول تا به آخر برايم بيان فرماييد.
گفت : مى گويم ، به شرط اين كه تا زنده ام به كسى نگويى ! وقتى اطمينان پيدا كرد به كسى نخواهم گفت ، فرمود:
فرزندم ! بعضى اوقات مسائل علمى بر من مشكل مى شود، به حضور آقا اميرالمؤ منين رسيده و حل مشكل را از او مى خواهم و پاسخ پرسشها را از مقام آن حضرت مى شنوم ، امشب نيز براى حل مشكلى به حضورش رفتم و از خداوند خواستم كه مولا على عليه السلام جواب پرسشهايم را بدهد. ناگاه صدايى از قبر شريف شنيدم كه فرمود:
برو به مسجد كوفه و از فرزندم قائم سؤ ال كن ! زيرا او امام زمان تو است . من هم به مسجد كوفه آمدم و به خدمت حضرت رسيدم و مساءله را پرسيدم و حضرت پاسخ داد و اينك برگشته به منزل خود مى روم.


بحار: ج 52، ص 174.

منبع اینترنتی:لینک دین


امین جوانمرد بازدید : 1340 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامک هایی ویژه ماه پرفیض رمضان تقدیم حضورتان می گردد.

اس ام اس ماه مبارك رمضان

کاش در اين رمضان لايق ديدار شويم. *** سحري با نظر لطف تو بيدارشويم

امیدواریم استفاده کافی را برده باشید.

برای مشاهده به ادامه مطلب رجوع کنید-التماس دعا


امین جوانمرد بازدید : 1385 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

گفتم که خدا مرا مرادی بفرست
توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه یا مهدی
نذر گل نرگس صلواتی بفرست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در انتظار باران نیست آنکه بذری نکاشته
زهی خجسته زمانی که یار باز آید
به کام غم‏زدگان غم‏گسار باز آید
اگر فدای امام زمان نخواهد شد
ز سر چه گویم و سر، خود چه کار باز آید
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد
ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت
صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

******************

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 512
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,894
  • بازدید ماه : 2,894
  • بازدید سال : 100,739
  • بازدید کلی : 5,534,335
  • آمار به روایت وبگذر