loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
امین جوانمرد بازدید : 1151 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان محترم پایگاه قرآنی دارالقرآن؛ از اینکه مدتی هست که نمی توانم در سایت فعالیت کنم مرا ببخشید . حقیقت این است که درگیر دانشگاه و تحقیق و تألیف و... هستم از این رو کمی فرصتم برای فعالیت در فضای مجازی محدود هست.در این روزهای مبارک رمضان، ما را هم دعا بفرمایید.

به منظور استفاده روزه داران گرانقدر، ادعیه وارده در زمان افطار را به نقل از سایت شهید آوینی در این سایت قرار می دهیم.امید است که مورد استفاده دوستان قرار گیرد.

 

ادعیه وارده  در زمان افطار

ردیف

توضیحات

پخش اجرا

حجم
(KB)

زمان
1 دعای ربنا (با صدای حامد زمانی)   877 0:02:43
2 دعای ربنا (با صدای سید علی موسوی)   1,108 0:03:31
3 اللهم لک صمت و علی رزقک افطرت و علیک توکلت   115 0:00:18
4 بسم الله اللهم لک صمنا و علی رزقک افطرنا فتقبل منا...   105 0:00:16
5 یا واسع المغفره اغفر لی   70 0:00:10

 

امین جوانمرد بازدید : 1164 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

به مناسبت حلول ماه پرفیض رمضان، چند مداحی و مناجات از حاج منصور ارضی در مورد ماه پرفیض رمضان برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان و کاربران گرامی قرار گیرد. منبع اصلی این فایل ها ، سایت اطلاع رسانی شهید آوینی می باشد.


http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png

امین جوانمرد بازدید : 1850 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (1)

علی‌ابن مهزیار اهوازی، که در سده سوم هـ. ق می‌زیسته‌است، از فقها، محدثان و دانشمندان معروف شیعه و از نزدیکان امام علی بن موسی الرضا، امام محمد بن علی تقی جواد، امام علی نقی هادی، و امام حسن عسکری بوده و احکام دینی را نزد آنها فراگرفته و در برخی از مناطق، به‌ویژه در اهواز به عنوان نماینده او بوده‌است.

زادگاه علی‌ابن مهزیار هندیجان است ولی با توجه به اینکه در قرن سوم هـ. ق هندیجان از توابع شهر دورق بود او را اهل دورق معرفی کرده‌اند. پدر وی مذهب نصرانی داشت و سپس مسلمان شد و علی نیز به تبعیت از پدر در نوجوانی مسلمان گردید.

 

براساس برخی روایات وی در زمان امام حسن عسکری درگذشته‌است. بنابر روایات تاریخی هنگامی که مأمون خلیفه عباسی دستور داد تا امام رضا به عنوان ولیعهد او از مدینه عازم خراسان شود امام رضا در مسیر حرکت خود در روز شانزدهم صفر سال ۲۰۱ هـ. ق وارد اهواز شد و چند روزی در این شهر توقف نمود. بعداً در محل اقامت امام مسجدی به نام مسجدالرضا بنا گردید که علی‌ابن مهزیار وصیت کرد پس از مرگ او را در مسجد مذکور دفن کنند. در قسمت غربی بقعه وی و پیوسته به مقبره سالنی وجود دارد که احتمالاً همان مسجدی است که به آن اشاره شد.

او از سوی امام علی بن موسی الرضا جانشین «عبدالله بن جندب»، وکیل امام جعفر صادق و امام موسی کاظم شد و توقیعاتی از جانب امام [محمد بن علی تقی جواد] و امام هادی به او رسید.

در شمال شهر اهواز نزدیک رودخانه کارون، بقعه‌ای به چشم می‌خورد که صاحب این بقعه را علی فرزند مهزیار معروف به اهوازی، می‌دانند که در سال ۲۰۰هجری قمری می‌زیسته‌است.

اگر چشمتان خیس شد،یادی هم از ما بکنید..التماس دعا

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

امین جوانمرد بازدید : 1642 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (1)

با سلام و عرض قبولی طاعات و عزاداری های شما عزیزان؛

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن برای شما عزیزان فایلی با عنوان«آقا ماشاالله کرمانی و شفاعت امام حسین علیه السلام» آماده کرده ایم که توصیه می کنیم حتما گوش کنید. داستان از این قرار هست که فردی به نام آقا ماشاالله بیماری سختی میگیرند و امام حسین(ع) ایشان را شفاعت می کنند و از بیماری نجات می دهند.

برای پخش از پلیر زیر استفاده کنید:

 

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

این فایل توسط پایگاه قرآنی دارالقرآن آپلود شده است و در صورت درج این مطلب در وبلاگ خود لطفا منبع را ذکر فرمایید. التماس دعا

امین جوانمرد بازدید : 1421 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

 با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز و گرامی پایگاه قرآنی دارالقرآن؛

عید سعید غدیر خم بر همه ی شما دوستداران اهل بیت و عاشقان امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) تبریک و مبارک باد.

صوت زیر را خدمت شما تقدیم می کنم..امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد.همچنین می توانید صوت را ازپلیر زیر به صورت آنلاین پخش نمایید.

 

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/dllq.gif

امین جوانمرد بازدید : 1447 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن ، آهنگ «می کُشیم» با صدای «حامد زمانی» ، شعر: «محمدمهدی سیار» را برایتان آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه و استفاده عزیزان قرار گیرد.منبع اصلی این فایل سایت تبیان می باشد.

http://up.darolquran.ir/up/qurani/file/edame.png

امین جوانمرد بازدید : 1596 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن، آهنگ «غنچه های گل سرخ» با صدای: میثم ابراهیمی را برای کاربران محترم پایگاه قرآنی دارالقرآن بخصوص برای بانوان محجبه و با حجاب و عفاف پاک ایران اسلامی آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده عزیزان قرار گیرد.

امین جوانمرد بازدید : 1271 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه مناجات های زیبا با خداوند با صدای مداحان: ارضی، حدادیان، کریمی، خلج، میرداماد، سلحشور، طاهری، طاهری و دیگر مداحان، شامل نواهای: خدایا اگر بنده ای بدکارم ...، غرق گنه نا امید مشو...، پنجره ای باز کن ای مهربان و ...- 122 فایل صوتی

دانلود در ادامه مطلب

امین جوانمرد بازدید : 1650 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معنویت، خلوص و قدرت اذان مؤذن‌زاده اردبیلی آنچنان است که بسیاری آن را یک رویداد معنوی مهم تلقی می‌کنند و آن را روح‌افزا می‌دانند، چرا که ملودی‌های ایرانی در اذان موذن‌زاده همیشه جریان دارد.

مسلمانان جهان موسیقی ویژه‌ای دارند که خاص خودشان است؛ موسیقی که نامش «اذان»، ترانه سرایش«خداوند جهان» و خواننده و تنظیم کننده‌اش «انسان» است.

اذان که نشانه دعوت از مسلمانان به نماز است، در هیچ یک از ساعات شبانه روز از روی کره زمین قطع نمی‌شود و هرگاه در یک منطقه اذان به پایان برسد در منطقه دیگر آغاز می‌شود و در واقع کره زمین به 360 خط طولی تقسیم می‌شود که زمان هر منطقه را مشخص می‌کند، و هر خط طولی با خط بعدی دقیقاً 4 دقیقه فاصله دارد که با توجه به اینکه اذان نیز در زمان مشخصی در هر منطقه آغاز می‌شود، بنابراین به فرض اینکه مؤذن، اذان را با رعایت قواعد و به نیکویی ادا کند، در طول 4 دقیقه می‌تواند اذان را به پایان رساند. بدین ترتیب با پایان اذان در یک منطقه، اذان در منطقه بعدی آغاز می‌شود.

سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی یکی از این طلایه‌داران این عرصه روحانیست که با صدایی دل‌انگیز و لحنی داوودی امسال بر سر سفره ایرانیان روزه‌دار صله وحدت بخش محبت الهی به ارمغان می‌آورد و با وفای به عهد امسال میهمان سفره‌های افطاری دوست‌داران ندای ملکوتی اذان ویژه ایرانی در سراسر جهان می‌شود.

این هدیه ویژه را که سلیم موذن‌زاده تنها یادگار در حال حیات زنده یاد «شیخ عبدالکریم موذن‌‌زاده اردبیلی نخستین موذن رادیوی ایران» در رمضان سال گذشته (پس از پخش اذان وی برای نخستین بار در جمهوری آذربایجان از شبکه ANS باکو به خبرگزاری فارس وعده داده بود) با عمل به وعده‌ خود و اجرای آن برای ایرانیان سراسر جهان افتخار آفرید.

ویژگی اجرای این اذان در 78 سالگی این نابغه روزگار با لحن داوودی و صدای همیشه جوان خود در دستگاه بیات ترک، یادگار اجداد خود استفاده از سه بیت اشعار فارسی استاد شهریار در وصف فلسفه اذان در مقدمه و اجرای ترجمه فارسی عبارات در قالب یک بیت شعر فارسی است.

همچنین سه بیت استاد شهریار برای مقدمه اذان وی از زیبایی‌های این صوت دلنشین آمیخته با عشق و احساس الهی است.




شب است و چهچه داوود سر به عرش افراز      افق شکافد و مرغان قاف در پرواز

چه صیحه‌ایست که مدهوش می‌کند آفاق        مگر حکایت محشر که می‌کند آغاز؟

تو گو اذان و مناجات حضرت داوود                    که کائنات برانگیزی از برای نماز



امین جوانمرد بازدید : 1134 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

در این ساعت از پایگاه قرآنی دارالقرآن،نوای رهبر من با صدای میثم مطیعی را جهت دانلود آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده قرار بگیرد.منبع اصلی این فایل سایت تبیان می باشد که شما عزیزان می توانید این فایل را از سرور پایگاه قرآنی دارالقرآن دانلود نمایید.

جهت دانلود اینجا را کلیک فرمایید.

امین جوانمرد بازدید : 1299 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

سجادت عرش اعلا/ تو دستات نبض دنیا/ تو رگهات خون مولا/ تو چشمات عشق زهرا ..

 سرود شاد حاج محمود کریمی ویژه اعیاد شعبانیه.

 

 جهت دانلود کلیک فرمایید.

 

منبع این فایل: پخش ویدئوهای تبیان

امین جوانمرد بازدید : 2508 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

سرود کودکانه «امام زمان (عج) انتظار» تهیه شده از شبکه ماهواره ای هدهد تیوی

«اگر به یادش آقا بهار میشه همه دنیا / پر از گلهای زیبا میشه همه صحرا»

دانلود فایل با لینک مستقیم

منبع اصلی فایل سایت تبیان می باشد.

امین جوانمرد بازدید : 2237 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در این ساعت از سایت پایگاه قرآنی دارالقرآن، سرود زیبای «اعتکاف» با شعری از «مجید خضرایی» با تنظیم «محمود آقا محمدی» و با آهنگسازی «مجید منصوری» که بوسیله «گروه سرود رهپویان ولایت قم» اجرا شده است.(دوباره ماه رجب و شروع مهربونیه؛ مهمونی سه روزه و هدیه آسمونیه؛ جوونا باز صف کشیده ن با اون دلای پاکشون؛ خدا تجلی می کنه میون اعتکافشون).منبع اصلی این فایل سایت تبیان می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

امین جوانمرد بازدید : 1077 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ بهارم

دانلود کلیپ

پیشکشی به همه ی مادران شهدا- فیلم شیار ۱۴۳ ( برداشتی از کلیپ تصویری مادر شهید صبوری)
شاعر: حامد زمانی- یاحا کاشانی
آهنگساز:  حامد زمانی
تنظیم: نیما نورمحمدی
میکس و مسترینگ: شاهین منصوری، علی درخشنده
کاری از حزب الله سایبر
منبع: پرتال نورالمهدی

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 512
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,836
  • بازدید ماه : 2,836
  • بازدید سال : 100,681
  • بازدید کلی : 5,534,277
  • آمار به روایت وبگذر