loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
امین جوانمرد بازدید : 1486 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (1)


عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه دوستان و کاربران گرامی پایگاه قرآنی دارالقرآن

به دلیل نداشتن وقت کافی جهت مدیریت و ارسال مطالب در زمینه ی مذهبی به چند نفر نویسنده جهت ارسال مطلب نیاز مندیم.

اطلاعاتی در مورد پایگاه قرآنی دارالقرآن

پشتیبان: سیستم سایت ساز رزبلاگ

میزان هاست و فضا: نا محدود

امکان عضو گیری: بله

امکان راه اندازی انجمن گفتمان: بله

سیستم آمارگیر:پرشین استت

به فردی نیاز داریم که:

1-سابقه ی مدیریت وبلاگ یا سایت را داشته باشد.

2-روش صحیح ارسال مطلب متناسب با SEO گوگل را به یاد داشته باشد.

3-پیش زمینه ی کافی در مورد مسائل مذهبی،مهدوی،فرهنگی و...داشته باشد.

4-حداقل هر 2 روز یک بار به صفحه مدیریت سایت وارد شود.

اگر مایل به مدیریت پایگاه قرآنی دارالقرآن هستید از روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

*ارتباط از طریق ایمیل: aminj313@yahoo.com

*شماره تماس: 09119858829 ( در صورت امکان پیامک-sms ارسال فرمایید.)

*یا می توانید از طریق نظرات همین مطلب شماره تماس یا ایمیل خود را اعلام فرمایید تا با شما تماس گرفته و شناسه کاربری مخصوص نویسندگی را به شما اعطا فرماییم.

نکته: افرادی که از این طریق انتخاب می شوند به عنوان نویسنده پذیرفته شده که بعد از یک مدت نویسنده ای که بیشترین فعالیت را داشته باشد بعنوان مدیر کل سایت اعلام خواهد شد.

با تشکر-امین جوانمرد

مدیریت پایگاه قرآنی دارالقرآن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سرباز حضرت مهدی علیه السلام در تاریخ 1393/02/25 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

برای اطلاع از مطالب بنده به سایت بنده مراجعه فرمایید
اگر حمایت مالی از نویسندگان دارید با بنده تماس بگیرید
تشکر

این نظر توسط مذهبی - تشنه ولایت در تاریخ 1393/02/22 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

ذکر من ، تسبیح من،ورد زبان من علی است
جان من جانان من روح و روان من علی است
تا علی دارم ندارم کار با غیر علی
شکر الله حاصل عمر گران من علی است
میلاد امام علی (ع) مبارک باد. با تشکر از حضور شما در وبلاگ مذهبی – تشنه ولایت




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 337
  • بازدید ماه : 3,872
  • بازدید سال : 101,717
  • بازدید کلی : 5,535,313
  • آمار به روایت وبگذر