loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیده در تاریخ 1393/06/15 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

بلیط ماندن است که مانده روی دستهای من // در این همه مسافر حرم ، نبود جایی برای من ؟// رفیق رفته حرم ، فقط سلامم برسان // سفارش عاشق حضرت امام را برسان.
____________
سلام
میلاد حضرت عشق ، امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام بر شما مبارک.

[گل]بروزم[گل]

صلوات مخصوص امام رضا علیه السلام امشب ساعت 20 فراموش نشود.
التماس دعاشکلک

این نظر توسط سیده در تاریخ 1393/06/06 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

آن شب زمین هوای بهشتی دوباره داشت
آغوش آسمان به بغل ماهپاره داشت
چشمان ابر روی زمین را گرفته بود
هر قطره با خودش سبدی پرستاره داشت
این بار حق به دامن موسی عطا نمود
آن کوثری که بال ملک گاهواره داشت
این سیب سرخ سیب بهشت پیمبر است
این دختر یگانه موسی بن جعفر است
_
سلام زیارت قبول .
میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها بر شما مبارکباد

بروزمشکلک

این نظر توسط خ.. اقدامی در تاریخ 1393/05/24 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام اگر عمری بمونه من هم عازم مشهد هستم بعد از دوسال بالاخره امام مهربانی منو طلبید.
برام دعا کنید. تا من هم برای شما دعا کنم. یاعلی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 3,763
  • بازدید سال : 101,608
  • بازدید کلی : 5,535,204
  • آمار به روایت وبگذر