loading...
پایگاه قرآنی-فرهنگی دارالقرآن
امین جوانمرد بازدید : 3795 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (7)

 

در این ساعت از سایت دارالقرآن کلیپ قرائت زیارت عاشورا به صورت تصویری که از شبکه جهانی امام حسین(ع) پخش شده است، جهت استفاده شما عزیزان بر روی سایت قرار می دهیم.

امیدوارم استفاده لازمه را ببرید.

التماس دعای خیر از همه ی شما عزیزان

جهت دانلود اینجا را کلیک فرمایید.

منبع: سایت شبکه جهانی امام حسین(ع)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسن در تاریخ 1392/12/24 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

پس چی شد؟مگه قول نداده بودین

این نظر توسط محمد حسن در تاریخ 1392/12/17 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

یه سوال دیگه!میگم زیارت حضرت صاحب الامر. باید باشه فک کنم،که زیارت آل یاسین هم داخلشه!باصدای استاد فرهمند،رو ندارین؟شاید باورتون نشه بخدا صدتا سایت رو زیر و رو کردم بخاطر همین زیارت صاحب الامر ولی پیداش نکردم.اگه داشتین توروخدا بزارین واسه دانلود
پاسخ : سلام داداش. من در دانشگاه هستن. هر وقت برگشتم خونه براتون میذارم

این نظر توسط محمد حسن در تاریخ 1392/12/17 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوباره داداش!میگم همین زیارت عاشورا با همین صدا رو فایل صوتیشو ندارین؟چون من سرکارم میخوام گوشش بدم باید بین موزیکام باشه!mp3
پاسخ : چشم میذارم براتون

این نظر توسط محمد حسن در تاریخ 1392/12/16 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

سلام یه خواهش دارم ازتون تورو خدا اگه میشه زیارت عاشورا رابرام بفرستین به ایمیلم.همون که توشبکه امام حسین گذاشته شد چن وقت پیش![ به دلیل امنیتی ایمیل حذف شد]
پاسخ : با سلام. براتون ایمیل کردم.

این نظر توسط محمد حسن در تاریخ 1392/12/16 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

سلام یه خواهش دارم ازتون تورو خدا اگه میشه زیارت عاشورا رابرام بفرستین به ایمیلم.همون که توشبکه امام حسین گذاشته شد چن وقت پیش!m.hassan_askari@yahoo.com

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/09/25 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

با تشکر

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/06/04 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

سلام همسنگر شما با افتخار لینک شدید
موفق باشیدشکلکشکلکشکلک
پاسخ : متشکرم..یا حق

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/06/03 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

سلام همسنگر سایت بسیار جالبی دارید خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم اگر با تبادل لینک موافقید بنده را با نا راه ولایت لینک کنید و خبر کنید تا لینکتون کنم
موفق باشیدشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : با سلام خدمت شما . لینک شدید.با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    ساعت فلش مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 901
  • کل نظرات : 413
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3308
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 3,825
  • بازدید سال : 101,670
  • بازدید کلی : 5,535,266
  • آمار به روایت وبگذر